انواع تین کلاینت ها

فهرست مطالب

تفاوت انواع تین کلاینت

این مقاله راهنمایی جامع در خصوص با دو برند بسیار خوب و پرطرفدار تین کلاینت می باشد. با ما همراه باشید تا با این کمپانی ها و تفاوت آن دو آشنا شوید. با بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه می توانید انتخاب مناسب تری در خرید تین کلاینت داشته باشید.

کمپانی HP

این کمپانی همیشه در ارائه ی فناوری های جدید بسیار موفق بوده است. محصولات جدید در کمپانی اچ پی به طور مداوم در حال تولید می باشد. بیشتر افراد با فناوری های سرور و لپ تاپ این کمپانی آشنا هستند. در اینجا به معرفی تین کلاینت اچ پی می پردازیم.

تین کلاینت هایی که در این شرکت ارائه می شود دارای سرویس های ابری ویژه ای می باشند در عین حال دارای کنترل و ابزارهای مدیریتی ساده ای هستند. با خرید این دستگاه ها از امنیت بالایی برخوردار خواهید شد. بهره وری تین کلاینت های ارائه شده ی این شرکت بسیار بالا است. شما می توانید از طریق نرف افزارهای مدیریتی  اچ پی تنها از یک نقطه به مدیریت سایر تین کلاینت ها بپردازید.

محیط نرم افزار HP Easy Shell

بیشترین کارایی مربوط به تین کلاینت کنترل از راه دور می باشد. فرقی نمی کند که در دفتر باشید یا در منزل خود… ویژگی های خاص تین کلاینت مانند پشتیبانی کردن از چندین صفحه ی نمایش ۴k موجب محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

عملکرد انواع تین کلاینت اچ پی

با خرید تین کلاینت می توانید در درجه ی اول امنیت و پس از آن عملکرد و قابلیت کارهای خود را بالا ببرید.انتخاب تین کلاینت باید به طور هوشمند و با توجه به نیازهای تولیدی شما انتخاب شود. به عنوان مثال سیستم عامل HP Smart Zero که بر HP Thin Pro مبتنی می باشد، دارای قدرت پردازشی بالایی می باشد. طبق نیازهایی که در یک شرکت یا سازمانی وجود دارد، باید تین کلاینت مربوطه انتخاب شود تا از نظر اقتصادی برای مسئولان به صرفه باشد. از مدل های جدید و دیگر اچ پی می توان به HP t730 اشاره کرد که از تصاویر K4 پشتیبانی می کند.

سرعت تین کلاینت

سرعت عملکرد در تین کلاینت های اچ پی بسیار بالا است. نرم افزار HP Velocity دارای قابلیت های بسیاری است که از میان ان ها می توان به بهینه سازی ترافیک در Remote Desktop اشاره کرد.

شرکت Intel

اکنون با شرکت محبوب و پرطرفدار دیگری به نام اینتل آشنا می شویم. این شرکت غول دنیای پیچیده ی آی تی می باش. علت شهرت این شرکت چیزی به جز پردازنده های قوی آن نیست. رابرت نویس و گوردون مور افرادی بودند که این شرکت را در سال 1968 تاسیس کردند. محصولات متنوعی مانند انواع تین کلاینت، سی پی یو، کارت های شبکه و …متعلق به این شرکت هستند.

تین کلاینت Intel

اگر می خواهید بهترین عملکرد را در سازمان مربوطه تجربه کنید، تین کلاینت را به درستی انتخاب کنید. یکی از دغدغه هایی که همیشه در علمIT  مطرح بوده است، ارائه ی برنامه های مجازی برای حوزه های پزشکی می باشد. به طور عمده این سازمان ها باید از مجازی سازی استفاده کنند. با این کار اطلاعات بیمار در این مراکر محفوظ باقی خواهد ماند.

با این فناوری امکان فراهم سازی پلت فرم الکترونیکی پزشکی  در جاهای مختلف وجود دارد. این دستگاه های کم هزینه و کوچک معمولا در سازمان هایی که برای دستیابی به برنامه های گوناگون از مجازی سازی استفاده می کنند، وجود دارد.

نیاز سنجی

یکی از کارهایی که قبل از پیاده سازی تین کلاینت ها باید انجام شود، شناخت دقیق محیط کاربران و ارزیابی نیازهای آنان می باشد. با شناخت درست امکان فراهم کردن تین کلاینت هایی با پردازش قوی تر و مناسب با محیط آسان تر می شود. چون این فناوری در حوزه ی پزشکی بسیار طرفدار دارد آزمایش هایی برای ارزیابی آن توسط شرکت Prowess Consulting انجام گرفته است که نتایج به دست آمده کاملا قابل قبول می باشد.

 

مقالات